Varem fer la primera en Girona Cicle de tertúlies La Gent Gran Estem En Línia , tots i totes hi varen participar. En la Casa de Cultura de Girona. Un acte emotiu conduit per en Salvador Escamilla. Gracies a la cortesia de la direcció de la Casa de Cultura de Girona , Promogut per la Associació InnoGran i la Associació Orient@-T
Imaginar el millor futur per a tu i per els teus genera Confiança i il·lusions
Expressar ho per Compartir Genera Optimismo i moltes ganes de SOMIAR
AIEO modul AuditaT Despres AuditaL AIEO modul Reconeix al teus Tercers AIEO MODUL Dona les Gracies AIEO modul Comunicar + es bo dona idees i novetats AIEO modul El Teu Qorner te efectesdespertar el Talentfer mes equipproduir + ingenicompartir la curiositat
Googlegar/OS con GooglegaT Revitalizar/OS con RevitalizaT
Un nùvol espais per compartir, per impulsar, per facilitar a petites i mitjanes organitzacions el transit als nous models que la crisis econòmica està demandant.