Translate

divendres, 25 de gener de 2013

especial gestories


fem junts un DIAGNOSTIC SOBRE 

La teva cartera de clients autònoms , empleats i petites societats 

 treballem amb tu la seva  realitat




Ver 09 XQèNo? MARQUES EN CATALUNYA en un mapa más grande

especial assessors



fem junts un DIAGNOSTIC SOBRE 

La teva cartera de clients autònoms , empleats i petites societats 

 treballem amb tu la seva  realitat



Construïm amb el teu client i tu 

junts 

La seva possible Visió 


pintem junts el seu futur







TU INVITES al teu client o a la teva clienta a ser mes optimista ?????


al teu client o a la teva clienta 
ser mes optimista ?????




  • Cobdícia  , no Gracies No soc cobdiciós (no trobo el verb ) 
  • Respecte 100, jo respecto els meus "antics dits competidors"
  • Memòria i passió, no m'oblido mai de la alegria a la feina
  • Compartir + = + eficàcia, sempre comparteixo els exits amb els altres
  • Viure i Reviure, Tributo respecte al present

  • Ser tu sempre, Soc sempre autèntic i estic content de ser ho 
  • Complir es elemental , entrego i pago puntualment
  • Companys , amics per sempre, dedico temps per els companys i les companyes

  • Festa cada setmana , mai treballo massa els diumenges
  • Somiar es sa, obro molt els ulls sempre per veure i imaginar el futur 
  • + QAlicio + Gran + ètica + estètica + valor + confiança + il·lusions + Optimisme





  • en estilistes BCN el mon de la estètica promou la autoestima


    al teu client o a la teva clienta 
    ser mes optimista ?????

    Si treballes en el sector de la estètica has de saber que participes 
    en fertilitzar la autoestima de cada client o clienta 

    que pentines, maquilles, fas les ungles , 
    o dones color al seu cabell  

    SI  Vols obtenir la teva CERTIFICACIÓ ?
    estilistes BCN , t'acompanya 


    Con Tacte 




    L@s Orient@-2
     
    generen l'optimisme 



    L@s Orient@-2 

    volen ser i estar 


    VIUS


     

    diumenge, 13 de gener de 2013

    Fem la Fira Gran + Gran: Tu Memòria 2.0 La Qualitat de les persones en lín...

    Fem la Fira Gran + Gran: Tu Memòria 2.0 La Qualitat de les persones en lín...


    ells llencen  "grans idees"
    Tu , fas servir els Nous Canals de Comunicació per Comunicar + Compartir + Cooperar +
    Llença el teu Qorner







    : Cartes X Presidents: La Qualitat de les persones en línia: El CertifiC... : Tu Memòria 2.0  Es bo   per a la gent gran que incrementa am...

    divendres, 11 de gener de 2013

    eQualidor El CertifiCAT PER EL Canvi

    Logo





    Haz © Autocoaching 

    Tu eres tu coach

     Tu ets el teu coach





    Vous êtes votre coach  Είστε προπονητής σας Tu sei il tuo allenatore

    Tuus es raeda Você é o seu treinadorVostede é o seu adestrador

    El Mon de la Estètica promou l'Autoestima



    Modelo EFQM de Excelencia



    Orientació cap als resultats
    Orientació al client
    Lideratge i coherència
    Gestió per processos i fets
    Desenvolupament i implicació de les persones
    Procés continu d'aprenentatge, innovació i millora
    Desenvolupament d'aliances
    Responsabilitat social de l'organització

    A través de la  autoavaluació 
    el model EFQM  pretén una gestió més eficaç i eficient. 
    La identificació dels punts forts i febles aplicats a diferents àmbits de l'organització són el punt de partida per al procés de millora contínua.